#izmirinrenkleri Etkinliğimizde Sponsorlardan Gelen Ojeleri Tanıyalım

04:13 Unknown 5 Comments

Merhabalar,

Instagramda Gabrini Nude grubundan 01-02-03-04-05-06 ojelerinin de içinde olduğu çekilişim devam ederken, yine etkinliğimizde hediye gelen Gabrini ve Essence marka ojelerden bahsetmek istiyorum.

Not: Tırnaklarım şu an bakımda, ayrıca çekimde macro kamera kullanıyorum. Bu sebepler, tırnağımı kötü göstermiş olabilir. Ancak amacım rengi görmenizi sağlamak. Anlayışınız için teşekkürler :)


Gabrini 3D 33 numara - Essence 48 numara - Gabrini Nude 10 numara

Etkinliğimize gelen ojeler yukarıdaki resimde gördükleriniz. Bence çok tatlılar :) Hepsinin fırçası Flat Brush denen fırça şekline sahip. Peki Flat fırça klasik fırça arasında ne fark var?


Fotoğraf alıntıdır.

Gördüğünüz gibi flat, daha yassı formda oluyor ve sürümü oldukça kolaylaştırıyor.

Önce Essence ile başlayalım.

Essence 48 numara:


Ojemizin ismi 'My love diary'. Yani benim aşk günlüğüm :) Pastel bir gül kurusu rengi. Bahsettiğim flat fırçadan ötürü sürümü rahat, kuruma süresi normal. Fotoğrafta iki kat sürülmüş dış mekan gün ışığı görünümü var. Ben rengini çok beğendim. Kışın soft ton aradığınızda elinizin altında bulunması iyi olur. Ben rengini çok sevdim.

Gabrini 3D 33 numara:

Ben Gabrini ojelerin BA-YIL-DIM! 3D ojesinin özelliği, tek katta kapatıcılık iddiası. Benim önceki oje postumu okuduysanız, tek katta kolay kolay ikna olmadığımı bilirsiniz :) Fotoğrafta yine iki kat dış mekan gün ışığı görünüşü var. Flat fırça sayesinde yine kolay sürülüyor, kuruma hızından da memnunum. Yapısı ise çok güzel. Renginden ötürü kışın çok kullanışlı olmayacak, ama baharda favorilerim arasında mutlaka yerini alacak.

Gabrini Nude 10 numara:


Açık renk ojeleri kendime çok yakıştırmıyorum. Ama Pastel ve Gabrini Nudelarını çok seviyorum. Özellikle nailart yaparken baz oje olarak kullanılabilecek güzel soft renkler var. Nude oje için mevsim yok bence, her mevsimde kullanılabilir renkler. Sürümü ve yapısı güzel, hızlı kuruyor. Fotoğrafta iki kat dış mekan gün ışığı halini görüyorsunuz. Ojelerinizin arasına mutlaka 2-3 Nude renk katın. Biri de bu olsun :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Yazdıklarımdan haberdar olmak için, 'Bu Siteye Katılın' butonuna tıklayarak blogumu izlemeye alabilirsiniz :) Sevgiler...

5 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canım beki bir gün birlikte bir etkinlikte oluruz :)
    seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :) Geç cevap verdiğim için de özür dilerim. Bir süredir giremedim bloga, bugün yeni yazı gelecek :) Takibe aldım ben de, sevgiler :)

      Sil
  2. merhaba elıf bende ızmırlıyım lakın etkınlık tarıhınde sehır dısında oldugum ıcın katılamamıstım umarım bırgun bır etkınlıkte tanısma fırsatımız olur :) bu arada blog kesıf etkınlıgınden geldım banada beklerım :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım illa ki bir etkinlikte karşılaşıcaz, dünya çok küçük :) Olmazsa planlayıp buluşuruz :) Takibe aldım, bol bol öpücükler :)

      Sil
  3. Canım Merhaba,
    Geç cevabım için özür dilerim. Bir süredir giremedim bloguma. İki hesabını da takibe aldım. Görüşmek üzere, sevgiler..

    YanıtlaSil